Disney+, Reklam Destekli Katmanını Nasıl Yönetmeyi Planlıyor?

Disney+, gelen reklam destekli planında reklam varlığını minimumda tutmak istiyor. Bu tür sınırlamaların getirilmesi durumunda Disney+, tüm akış hizmetleri arasında reklama ayrılan en düşük dakika sayısına sahip platform olacaktır.

Disney+'ın reklam destekli yeni bir katman sunmayı planladığı biliniyor. Ancak şirket şu ana kadar net bir zaman çizelgesi sağlamadı.

Dinsey+ Olabildiğince Az Reklam Gösterecek

Wall Street Journal tarafından hazırlanan bir rapora göre Disney, saatte yaklaşık dört dakikalık reklam yayınlamak istiyor. Media Radar'dan bir rapor, reklam destekli planlara sahip akış hizmetlerinin saatte ortalama 12 reklam verdiğini ve bu da yaklaşık sekiz ila 10 dakikaya tekabül ettiğini belirtti.

Ek olarak, Disney+ işleri bir adım daha ileri götürmeyi ve çocukları korumayı planlıyor. Açıkçası, Disney+ kullanıcılarının büyük bir kısmı çocuklardır, bu nedenle şirket, okul öncesi çocuklar için tasarlanmış şovlara ve filmlere reklam yerleştirilmeyeceğinden emin olmak istiyor. Bu nedenle, çocuk profillerinde herhangi bir reklam olmayacak.

 

Disney'in reklam satışları ve ortaklıklar başkanı Rita Ferro WSJ'ye şunları söyledi:

  • Onları hedeflemek için asla tek tek çocuklar hakkında veri toplamayacağız.

Bunların hepsi Disney+ hakkında bilinmesi gereken harika ayrıntılar olsa da hala her şeyi bilmiyoruz. Bu yeni ekleme hakkında bilinmesi gereken en önemli iki şey, Disney'in reklam destekli katmanını ne zaman tanıtacağı ve maliyetinin ne olacağıdır.

Kesin tarihi bilemeyiz ama fiyat konusunda bilinçli bir tahminde bulunabiliriz. Disney+'ın reklamsız ayda 7,99 ABD doları maliyetini göz önünde bulundurarak, reklam destekli katmanın ayda 4 ila 5 ABD doları arasında olmasını bekliyoruz.

Disney+ Neden Reklam Destekli Bir Katman Arıyor?

Disney+, kârlı olduğu için reklam destekli bir katman sunacak. Reklam görüntülemek kârlıdır ve fiyat farkı nedeniyle planlar arasındaki gelir kaybını çabucak telafi edecektir.

Ayrıca, birçok akış hizmeti bunu yapıyor. Peacock, Paramount+, Discovery+ ve Hulu her zaman böyle bir katmana sahip olmuştur. HBO Max, reklam destekli daha ucuz bir katman eklerken , yıl sonuna kadar Netflix reklam destekli bir plan gelebilir .

Reklamlar: Disney Deneyimi

Disney'in kullanıcılara yeni bir plan sunmayı düşünürken bile kullanıcı deneyimini dikkate aldığı açık. Sonuçta, uzun vadede, abonelerin sadakatini kazanmak daha önemlidir ve mümkün olduğunca az reklamla daha ucuz ve reklam destekli bir katman, platformu paraya değer hale getirebilir.

Bu haberi beğendiniz mi? Bültenimize katılarak haberdar olun!

Yorumlar

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.

Yazar Hakkında

Anlikhaber'i kurup kullanıcılara para kazandırmayı hedefledik ve sonunda yaptık sizin yapmanız gereken haberlerinizi ekleyip para kazanmaya başlayabilirsiniz.