Değişiklik Netflix'e er ya da geç gelebilir. Çalışanlara yönelik yakın tarihli bir notta yöneticiler, bu yılın dördüncü çeyreğinde reklam destekli bir katman sunmayı planladıklarını söyledi. Notta, akış devi aynı zaman diliminde şifre paylaşımını da çökertmeye başlayacak.
Ayrıntılar, bilgileri anonim olarak The New York Times'a ileten iki kaynaktan geliyor .
Geçen ay şirketin 200.000 abone kaybettiğini gören hayal kırıklığı yaratan bir kazanç raporunun ardından Netflix, daha düşük fiyatlı, reklam destekli bir katman sunmayı düşüneceğini söyledi . O zaman, eş genel müdür Reed Hastings, "önümüzdeki bir veya iki yıl içinde anlamaya çalışacaklarını" söyledi.
Kaynaklar, notun "daha hızlı ve iddialı olduğunu ve bazı takaslar gerektireceğini" belirttiğini ve Apple dışındaki her büyük akış hizmetinin reklam destekli bir hizmete sahip olduğunu veya duyurduğunu belirtti.
Notta Netflix ayrıca, reklam destekli bir katmanla birlikte hesap paylaşımı için bir ücretlendirme planı sunacağını söyledi.
Mart ayında Netflix, haneler arasında hesap paylaşımını engellemenin yollarını test ettiğini söyledi . Şirket, paylaşımı tamamen yasaklamak istemiyor, ancak tüm izleyicilerin içeriğini tüketmek için adil paylarını ödemelerini istiyor.
Leichtman Research Group tarafından yakın zamanda yürütülen bir anket, ABD merkezli Netflix abonelerinin yaklaşık üçte birinin oturum açma kimlik bilgilerini haneler arasında paylaştığını ortaya koydu.
Netflix'in hissesi, yılın başından bu yana değerinin yaklaşık yüzde 70'ini kaybettikten sonra yazı itibariyle yüzde 4,5'ten fazla arttı.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.