Vefa Beklerken Unutulmak
Bu haberi sesli dinle
Sesli okumayı belirlenen oranda dinlerseniz haber gerçek okuma olarak sayılır ve kazanç koruma sisteminden geçerse yazar kazancına eklenir.
"Vefa Beklerken Unutulmak"
Ben, insanların hem iyi hem de kötü günlerinde yanlarında oldum. Sevinçlerine ortak oldum, mutluluklarını paylaştım, yüzlerine tebessüm oldum. Ama sadece iyi günlerinde değil, en zor anlarında da onların yanında dimdik durdum. Hiçbir zaman ırk, dil, din ayrımı yapmadım; hangi kesimden olursa olsun, ihtiyacı olan herkesin elini tuttum. Onlarla güldüm, onlarla ağladım. Düğünlerinde oynadım, cenazelerinde yas tuttum. Yeri geldi bir dost oldum, yeri geldi bir kardeş, yeri geldi bir sırdaş. Ama iş bana gelince... Ben hastalığa düştüğümde, derman aradığımda, bir omuz beklediğimde, beni unuttular. Sanki hiç yanlarında olmamışım, hiç var olmamışım gibi. Bir selamı, bir geçmiş olsun mesajını bile çok gördüler. Oysa ben kimseye vefasızlık yapmamıştım. Şimdi anlıyorum ki, bazı insanlar sadece işlerine geldiğinde var olmanı ister, işlerine yaramadığında ise seni yok sayar. Ne kadar acı bir gerçek…
Benzer Haberler
Bu haberin konusuna göre seçilen diğer içerikler de ilginizi çekebilir.
Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.