Bir bütün olarak kripto para birimleri bir düşüş yaşıyor olabilir, ancak bunu bir popüler kripto borsasındaki en son kullanıcı numaralarına dayanarak bilemezsiniz. Singapur merkezli borsa Crypto.com, Axios'a şu anda 50 milyondan fazla kullanıcısı olduğunu söyledi. Bu, borsanın 2020'nin sonlarında istatistik paylaştığı son kullanıcı sayısının beş katından fazla.
Daha da iyisi, CEO CEO'su Kris Marszalek yayına bu yılın sonuna kadar 100 milyon kullanıcıya ulaşmayı beklediğini söyledi.
Marszalek'in şirketi, hiçbir zaman dışarıdan bir yatırım almadıkları için bu alanda biraz benzersiz.
Yönetici, "Açıkçası çok cömert tekliflerle muazzam miktarda ilgi gördük, ancak şirketin ürettiği gelir miktarı göz önüne alındığında nakit sınırlayıcı bir faktör olmadı" dedi.
Crypto.com sonunda fon kabul etmeye ve hatta halka açılmaya karşı değil, ancak Marszalek, bir halka arz yapmadan önce şirketin piyasa baskılarına dayanmak için daha iyi bir konumda olmasını tercih edeceğini söyledi. Oraya ulaşmanın bir kısmı, esas olarak bugün ticaretten alınan ücretlerden oluşan gelir akışını çeşitlendirmeyi içerir.
Borsa son zamanlarda fikir paylaşımı oluşturmakla meşgul . Temmuz 2021'de Crypto.com, resmi dövüş kiti marka ortağı olmak için UFC ile ortaklık kurdu. Birkaç ay sonra borsa, Los Angeles'taki Staples Center'ın isim haklarını yirmi yıl sürecek bir anlaşmayla satın aldı.
Crypto.com ayrıca bu hafta sonu Miami'deki Formula 1 Grand Prix'sinin isim sponsoru ve bu yaz FIFA Dünya Kupası'nın sponsoru olacak.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.