Starbucks, dijital varlık satış tankı gibi NFT'ler için planlarını duyurdu

Starbucks, web 3.0 stratejisinin, değiştirilemez belirteçlerin (NFT'ler) kullanımı yoluyla "otantik bir dijital üçüncü yer deneyimi" yaratmayı içereceğini açıkladı. Ancak kahve makinesi dijital çılgınlığı nakde çevirmek için çok mu geç kaldı?

Şirketin Çarşamba günü yaptığı kazanç çağrısı sırasında, baş pazarlama sorumlusu Brady Brewer, Starbucks'ın mülkiyet ve topluluk temelli üyelik modelleri gibi yeni kavramları keşfedeceğini söyledi. Bu itmenin bir kısmı , bazılarına "ilgi çekici" içerik deneyimlerinin eşlik edebileceği dijital koleksiyonları içerecek.

Brewer , Starbucks'ın bu yıl içinde dijital bir hat başlatmayı beklediğini, ancak bazılarının NFT gemisinin çoktan yola çıktığına inandığını söyledi.

Wall Street Journal , merkezi olmayan varlık takipçisi NonFungible'dan alınan verilere göre , günlük NFT satışlarında yüzde 92'lik bir düşüşle Eylül ayında 225.000 civarında bir zirveden bu hafta yaklaşık 19.000'e geriledi. Bu arada aktif NFT cüzdanlarının sayısı geçen hafta yüzde 88 düşüşle 14.000'e düştü. Geçen Kasım ayında bu rakam 119.000'e ulaştı.

Geçen ay, Twitter kurucu ortağı Jack Dorsey'in ilk tweet'inin NFT'sinin sahibi, bir yıldan biraz daha uzun bir süre önce 2,9 milyon dolar ödedikten sonra dijital varlığı 48 milyon dolara satmaya çalıştı. Müzayede sadece yedi teklif aldı ve hiçbiri sahibinin yatırım yaptığına uzaktan yakından yakın değildi.

Piyasa düşmüş olabilir, ancak çok uzak değil. Bu düşüşe rağmen NonFungible, yalnızca ilk çeyrekte yaklaşık 8 milyar dolarlık NFT varlıklarının alınıp satıldığını söyledi . Gerçek bir gerileme veya çöküşten ziyade sektörde istikrara tanık oluyoruz olabilir.

Bu haberi beğendiniz mi? Bültenimize katılarak haberdar olun!

Yorumlar

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Yazar Hakkında

Anlikhaber'i kurup kullanıcılara para kazandırmayı hedefledik ve sonunda yaptık sizin yapmanız gereken haberlerinizi ekleyip para kazanmaya başlayabilirsiniz.