İstanbul Iğdır Dernekler Federasyonu Olağanüstü Kongresi Sonrası Teşekkür Mesajı
Bu haberi sesli dinle
Sesli okumayı belirlenen oranda dinlerseniz haber gerçek okuma olarak sayılır ve kazanç koruma sisteminden geçerse yazar kazancına eklenir.
[embed_instagram]https://www.instagram.com/reel/DKXlP1ZCU9l/?igsh=cXpncmduczk5MHJr[/embed_instagram]
İstanbul Iğdır Dernekler Federasyonu Olağanüstü Kongresi Sonrası Teşekkür Mesajı

izzet Kaya – Federasyon Başkanı, 01 Haziran 2025 Pazar günü gerçekleştirilen İstanbul Iğdır Dernekler Federasyonu Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı neticesinde, kıymetli delegelerimizin teveccühüyle federasyon başkanlığı görevine seçilmiş bulunmaktayım.

Bu önemli ve anlamlı göreve şahsımı layık gören, desteklerini esirgemeyen tüm delegelerimize, dernek başkanlarımıza ve kıymetli hemşehrilerime gönülden teşekkür ediyorum. Her biriyle birlikte Iğdırımızın değerlerini yaşatmak, İstanbul’daki Iğdırlıların birlik ve dayanışmasını pekiştirmek adına el birliğiyle çok daha güzel işlere imza atacağımıza yürekten inanıyorum.

Ayrıca, bugüne kadar büyük bir özveriyle bu kurumu temsil eden, bilgi ve tecrübesiyle federasyonumuza yön veren, saygıdeğer önceki dönem başkanımız Sn. Kemal Ulaş’a hizmetlerinden, emeklerinden ve katkılarından dolayı şahsım ve yönetim kurulum adına içtenlikle teşekkür ederim.Yeni dönemde; şeffaflık, katılımcılık ve ortak akıl ilkeleri doğrultusunda hareket edecek, İstanbul’da yaşayan hemşehrilerimizin sesi olmaya, gençlerimize yol açmaya, kültürel değerlerimizi koruyup tanıtmaya gayret edeceğiz. Bu vesileyle tüm Iğdırlı hemşehrilerimize selam ve saygılarımı sunuyor, hayırlı bir dönem olmasını temenni ediyorum. Saygılarımla, İzzet Kaya İstanbul Iğdır Dernekler Federasyonu Başkanı, 01.06.2025 – İstanbul




Benzer Haberler
Bu haberin konusuna göre seçilen diğer içerikler de ilginizi çekebilir.
Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.